Salgs- og leverings betingelser ved køb hos Kejserindens Gryder & Kokkeri A/S Catering / CVR: 30551060.

Hos Kejserindens Gryder & Kokkeri A/S Catering kan du bestille mad pr. e-mail eller pr. telefon. Du vil altid modtage en bekræftelse på din bestilling hvor dato, leverings- / afhentningstidspunkt og priser fremgår. Det er vigtigt at du gennemgår din bekræftelse og sikre dig, at den stemmer overens med dine forventninger.

Ved spørgsmål kan der skrives til info@kejserindens-gryder.dk eller ringes på telefon 21 66 66 30. Kontoret er åbent mandag til fredag mellem kl. 8.30 og 15. I weekenden kan man ringe til køkkenet, hvis der opstår et spørgsmål i forbindelse med en levering den pågældende dag. Der kan ikke bestilles mad eller laves om i en bestilling udenfor kontorets åbningstid.

Du kan ændre i din bestilling eller afbestille mad frem til 8 dage før arrangement, med mindre andet er aftalt skriftligt. Ændringer herefter har et gebyr på 250 kr. pr. ændring. Der kan ikke ændres i bestilling så snart faktura er fremsendt. Annullering af ordre efter faktura er betalt koster 75% af det samlet beløb. Alle ændringer og aflysninger skal bekræftes pr. e-mail af Kejserindens Gryder & Kokkeri.

Ved levering af mad er det vigtigt, at du gennemgår at alt er modtaget, så eventuelle fejl og mangler kan blive udbedret med det samme. Der kan ringes på 28 88 81 39 i tilfælde hvor der er fejl eller mangler også vil køkkenet med det samme håndtere situationen. Ved andre reklamationer er det vigtigt at kontakte Kejserindens Gryder & kokkeri A/S hurtigst muligt.

Alle kolde menuer er anrettet på hvide fade, skåle med mindre andet er aftalt. Ved varme retter leveres i en kasse til opvarmning af kunden med mindre andet er aftalt. (eksempelvis kartofler, rejer i skåle til forret) Det vil fremgå hvor lang tid diverse ting skal have i ovnen på en label. Kød leveres i varmekasse og skal skæres af kunden. Al vores service er til udlån og skal returneres til Kejserindens Gryder & kokkeri A/S enten ved at vi afhenter efter aftale eller at kunden selv kommer tilbage med service indenfor kontorets åbningstid - med mindre andet er aftalt. Service skal altid returneres i afskyllet tilstand.

Vi leverer ikke bestik, tallerkner, "tag-tøj", skåle til sauce, kartofler, fade til kød osv. Her henviser til diverse udlejningsfirmaer.

Bortkommen service skal erstattes af kunden til vores kostpriser.

Hvis du selv vælger at afhente mad hos Kejserindens Gryder er det vigtigt, at du er opmærksom på at komme i en bil hvor der er plads til kasser.

Kejserindens Gryder, Herstedøstervej 27-29, 2620 Albertslund. Telefon 21 66 66 30

Ca. 5 dage før arrangement fremsender Kejserindens Gryder & Kokkeri A/S en faktura.

Den kan betales vha. FIK fakturering (Det gamle Girokort) denne fremgår af fakturaen eller vha. Mobile Pay dette fremgår af faktura eller kan rekvireres ved henvendelse til Kejserindens Gryder & Kokkeri A/S. Ved brug af mobile Pay skal der altid henvises til faktura nummer. Faktura skal være betalt senest 3 dage før arrangement. Vi bekræfter ikke at betaling er sket, dette er kundens ansvar - dog tager vi så vidt muligt fat I kunder hvis betaling ikke er sket rettidigt.

Har du nogle spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte os på telefon 21 66 66 30 eller info@kejserindens-gryder.dk.

Vi besvare opkald og mails indenfor kontoret åbningstid.

Kvalitet

Variation

Sundhed